Hitim

Sem bojda v najproduktivnejši dobi življenskega cikla. Cikel je menda zato, ker pol kugle verjame v reinkarnacije, posmrtno življenje, vrnitev v takšni ali drugačni obliki ali eno od podobnih teorij.


Moram priznati, da sem očitno bolj slabo produktiven (kar je določeno s količino izdelkov, stvari, narejenih v časovni enoti, proizvodnost; SSKJ). Pri svojih 34 nimam svoje nepremičnine, celo niti ene ne, avta, imam pa motor. Imam tudi samo enega otroka. Sina. Ha! Torej količina ni moja vrlina. No ja, če gledam nazaj, imam še eno ženo, eno ločitev, eno srce,… ampak zakaj vse to potrebujemo? Delam v prodaji in pomemben je plan, pomembna je ponovljivost in razlika v ceni. To se da enostavno meriti, a ne? hudiča, kako smo omejeni v razmišljanju. Po službi se ukvarjamo s hojo po žerjavici, meditacijo, razširjanjem obzorja, iskanju smisla o življenju,… in ko ne spadamo v neko kategorijo si hitro izmislimo svoje merilo in se potolažimo, da smo uspešni. Venomer hitimo, saj bomo menda kaj zamudili. Kaj že? Verjetno je posledica staranja, ampak po službi se ne vsedem za računalnik in priklopim na službo (ne več), temveč se posvečam hobijem, ker sicer nisem zanimiv in normalen. Celo to mi je uspelo, da sem stranke navadil, da ne morejo dobiti nečesa včeraj ampak takrat, ko bom postoril vse potrebno. Zanimivo je, da če nekdo manjka zaradi bolniške odsotnosti ni problema v časovni komponenti. Ko pa smo v službi, pa ne smemo imeti slab dan, ne smemo biti neproduktivni in biti duhovni. Nak. Standardi takšni in drugačni nas popredalčkajo in etiketirajo. Nič čudnega, da se metodologije tako uspešno prodajajo. Ker potem ni nihče kriv, če ljudi etiketiramo. Tako imamo ločence, alkoholike, deloholike, pa družinske tipe, karieriste, mačiste,… še več. Celo določene skupine delimo na podskupine, ker človeški možgani tovrstno organizacijo lažje obvladujejo npr. alkoholiki, pijanci, veseljaki, težaki,… Sem sprobal! Greš na portal, kjer se moraš opisati in se s tem predstaviti. Najboljši so portali za iskanje partnerjev ali poznanstev. Ker moraš tam v veliki ponudbi opisati čim več lastnosti, nekaj kar te loči od ostalih. A ni davčna številka dovolj dober klasifikator? Sem 31078257. S tem bi vse povedal, a ne?


Torej kje smo? Ali bolje kdo smo? Imamo še čas, da se spomnimo kdo smo? Nekateri celo življenje iščejo smisel, nekateri vedo od malega. A, mislimo, da bomo face v EUju, ker tako hitimo v službi brez da se sprašujemo ali delamo prave stvari na pravi način?


Mogoče se pa to sprašujem zato, ker mi ne ležijo hitrostne preizkušnje ampak sem bolj »maratonec«. Na dolge proge.

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Vse to se je dogajalo. Tudi Meni.

Pokvarjen želodec

Incest je igra za vso družino