Muce so zlate ;)

Kakorkoli. Danes je bil Ivan na izpitu. Aha. Na ta pravem. Sam ni naredu. Pa saj to ni poanta. Poanta je, da mu je bilo fajn. Res fajn. Samo menda se staram. Eh, sicer pa, če samo en dan prej pogledaš primere vprašanj, potem pa res ne moreš naredit. To, da ni naredu izpita ni to, kar hočem povedati. Zanimivo je bilo to, da ga ljudje vidijo kot »študioznega«. :)))) Res. Sam, veste kaj? Ne vem ali ga je to presenetilo ali celo prizadelo, ga pa izredno zabava. Ves dan se sprehaja z nasmehom na obrazu. Saj, to je dobro, a ne? Ok, ja razen smejalne gube. To itak. Samo v vednost, da boste vedeli, kak tip moškega je :) Sumljivo. Ampak je vesel.

No, med učenjem sem spet nekaj naredil, kar ni bilo lepo. Potegnil sem nov album Kent. Pa en starejši Kent in celo The Piano player soundtrack, katerega sem po štacunah iskal več kot eno leto. Shame on me, a? ampak je dober. Dober je. Očitno me je bivanje na Norveškem okužilo. Sicer pa je tudi prijatelj rekel, da so »veldi bra«, kot bi rekli Vikingi Norvežani. Samo to še ni to, kar hočem povedati.


Kar hočem je to, da mi gre malo na živce moja intuicija. Zakaj hudiča to ne ostane v domeni žensk?! Naj razložim zakaj. Večino stvari ali reakcij je ne znam razložiti takoj, ker so intuitivne. In potem te ljudje križajo, ker si tak. Po določenem času itak vidijo, da sem imel prav, ker ima Igor vedno prav :))) Name se obračajo osebe s težavami. Ker imam bojda izkušnje, ker sem dal skozi že marsikatero stvar, ki jo rajši ne bi, ker sem sploh najboljši. No, zdaj smo pa tukaj, ko razumem, zakaj se ljudje skrivajo pod psevdonimi. Sicer ne vem, v čem je fora, ampak vseeno ne morem kar tako trosit okoli. Ker ne gre samo zame. Pravzaprav sploh ne gre zame. Vseeno bom malo opisal. No, pa me pokliče Bou (to ime mi je pač všeč : ). Brez razloga Bou ne kar tako 100 km od doma. In, ko me kliče ga niti vprašam zakaj bi se srečal z mano, ker sem itak vedel. Vedel dve leti predno je on vedel. In ko se srečava odprem vino (piva mi je zmanjkalo) in pijem. Pijem zato, ker je on športnik. In začnem govoriti, ker še ni bil »in the mood«. Pa cigaret in potem direktn'ga: »No, kaj te muči?« ob razlaganju mi je bilo dolgčas, ker sem vse to že vnaprej vedel. Sicer sem pa zadnjih 14 dni imel dva kolega, ki sta želela moj nasvet. Pa jim ni treba dajati nasvetov. Samo poslušaš jih in si sami pomagajo. Zdaj pa mi naj en klinac pove, zakaj smo hudiča izbrali tak sistem, da se pehamo za denarjem, boljšim avtoradijem,… Saj sem dal tudi to skozi. Pa še več. Še vse ostalo kar brez psevdonima ne morem povedati. A veste, da je bil Bou pri osebi, ki se spozna na čakre. Mu je vse povedala. Kot sta meni Andreja in Martina. Vse. Da gledaš in se čudiš. In po tem je bil Bou spet pri meni in mi razlagal, kako »ona« vse ve. Pa saj hudiča ni nič takšnega, kar ostali ne bi vedeli (na prvi pogled). Ampak ona ni nič vedela o njem pred obiskom. Ahhh. Se mi smili, ker je pač v taki fazi. Ampak ima isto otroka in to ni tako enostavno, kot si mislimo. Bou! Drži se in ravnaj po svojih občutkih!


Mislim, da bom šel z nasmeškom spat. Študiozen pravi.  :) Simpatično.

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Vse to se je dogajalo. Tudi Meni.

Pokvarjen želodec

Incest je igra za vso družino