Zakaj Imamo Hobije?

Da ne znorimo!


Ja dobro, ne vsi. Ampak vseeno moram malo komentirati. Kot že rečeno sem v fazi menjave službe. In poleg vseh intervjujev, pogajanj, dokazovanj je potrebno čez takoimenovane psihološke teste. Potem pa spet intervju. In te vprašajo kakšni so tvoji hobiji. Hm. Rad poslušam glasbo, jo zbiram, smučam, tečem, kolesarim, rolam, hodim v naravo, predvsem v hribe, vožnja z motorjem, vožnja z avtomobilom, sestavljanje lesenih modelov, rekreativno pitje piva,… Kaj hudiča naj izberem? Kaj sploh je hobi? Kdo določi, kdaj je sestavljanje modelov hobi? A, če sem v društvu? Če porabim toliko in toliko denarja za modele? Časa? Pojma nimam. Ampak na osnovi teh podatkov dobijo informacijo, kakšen si!


S temi vprašanji sem se ubadal že nekaj časa nazaj. Ob debatah ob pivu. Kaj kdo počne ne za življenje ampak potem. Popoldne ali pač kadar dopušča čas. Res je zanimivo, kaj vse ljudje tretirajo kot hobi. S čim vse se ukvarjajo. In veliko teh se tudi tolaži. To zadnje mi je bilo najbolj zanimivo. Ok, vem zase, da dostikrat ne vem, kaj me zaposli v določenem obdobju, ampak kako nekateri hitijo razlagati, kako so po službi oddrveli na smučišče, tam pa obviseli za šankom, ali pa v restavraciji ob dolgem kosilu,… Ko pa vprašaš, kako je bilo, pa ne opisujejo smučanja, smučišča, vremena ali morda lepega razgleda temveč družbo v kateri so bili. Pa saj to je super. Lepo je, da se ljudje družimo. Ampak potem ni hobi smučanje temveč druženje. Kak je to brez veze. Sploh ne vem, kaj hočem povedat.


Aha. No, zadnjič spet ob pivu pride do debate o glasbi. Recimo, da je to eden mojih hobijev. Poslušanje le te. Imam jo zelo rad in sem pred časom postal ponosni lastnik ogromnega trdega diska, ki ga uporabljam tudi za arhiviranje glasbe. In tako že imam preko 600 albumov. Šeststo! Noro. In zdaj imam težavo najti ravno tisti izbor, ki mi trenutno ugaja. Ker pa sem sistematik, pričnem po vrstnem redu. In tako vedno pridem do cca 10% vse glasbe in sestavim priljubljeno listo. Nikoli pa še nisem uporabil zaklade ostalih 90%. Prijatelj je zbiratelj filmov. Po mojem jih ima več kot jaz glasbenih albumov. Noro. In ga povprašam za nasvet, kako naj glasbo poslušam, ker imam sedaj težavo prevelikega izbora. Odgovor? Ni več fora poslušati glasbo, ki si jo želiš ampak v zbiranju. Torej pri določeno velikem izboru enostavno ne moreš več uporabljati izborov kot včasih ampak je poanta v zbiranju. Hmm. Ker pa se ne predam zlahka, sem se lotil brisanja glasbe za katero menim, da je ne bom nikoli poslušal. Pa mi je ostalo več kot 500 albumov. Za crkn't. Še vedno preveč. Hecno mi je, ker se dostikrat spomnim, da imam določeno glasbo, ampak je ne najdem več, ker ne poznam točnega naslova ali pa vmes najdem eno, ki sem jo že dolgo želel poslušati. Ahhh.


No, kakorkoli dosti ljudi se »gre« hobije ali samo zato, da se lahko pohvalijo da se nekaj grejo, ali je pač določen hobi bolj moderen ali pa zato, ker se nakaj moraš iti. Nam pa pomaga, da ne znorimo. Da malce krenemo stran od stvari, ki nam sicer zapolnjujejo vsakdanjik. Priznatimoram, da pomaga. Skoraj vedno.

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Vse to se je dogajalo. Tudi Meni.

Pokvarjen želodec

Incest je igra za vso družino