Z namenom

Hmmm, spet sem grešil :)


Je že tako, da so v življenju dogodki, ki nas prizadanejo. Tako ali drugače. Veliko ljudi to jemlje kot slabo. Mislim, da je ta beseda v slovenskem jeziku malce zlorabljena. Pravzaprav smo jo zlorabili mi, uporabniki besedišča. Namreč prizadeti smo tudi kadar se nam zgodi kaj lepega, vznemirljivega. Samo da to drugače pojmujemo, a ne?


Ampak kaj pravzaprav dela življenje lepo, vznemirljivo? Vsak potrebuje svojo dozo »Red bula«. Na nek način. No ja, so tudi ljudje, ki se ujamejo v svoj dolgočasen ritem in celo mislijo, da živijo življenje. Nekateri se celo ukvarjajo z adrenalinskimi športi. Ampak zakaj vse to počnemo? Ker se slej kot prej zavedamo, da je življenje eno samo in da še prehitro mineva. Dokler ne prizadenemo okolice mislim, da z majhnimi grehi ni nič narobe. Kaj pa so majhni grehi? V reklamah pravijo, da je to pregrešno dobra čokolada. Spet drugi, da je to ukraden poljub, tretji pa »grešijo« že s tem, da redkoma kršijo svoje vzorce.


Včasih kar pogrešam, da me doma ne čaka huda žena ampak razumevajoče bitje. Sem Srečko, a ne? Ja, ni pa tako razburljivo.


Ni mi žal. Naj ne bo tudi tebi.



Ahhh.

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Vse to se je dogajalo. Tudi Meni.

Pokvarjen želodec

Incest je igra za vso družino