T(h)rust

Tako majhna pika, pa tako velika razlika. Mislim, da je bil slogan za Blaupunkt. Enako lahko rečem za zaupanje in sunek. Zaupanje naj bi pomenilo varnost, prepričanje o sposobnosti. Sunek pa lahko zamaja še tako trdno stvar.

In spet sem doživel sunek. Me res ne izuči? Hja, ne vem, kako naj drugače delujem. Če se že na začetku pripraviš na neuspeh, bo verjetnost za neuspeh toliko večja. Pripravimo se lahko na uspeh in na dejavnike, ki se lahko pojavijo na poti do uspeha, da jih usmerimo proti ... uspehu.

Kolegica je povedala lep rek, ki je bil sicer namenjen sinu, a je všeč tudi meni. Če se ne pripraviš, se pripraviš na neuspeh. Točno to. Pripravljamo pa se na uspeh. Tako se je sin pripravil na predstavitev, ki jo je imel v šoli. In uganite! Uspelo mu je. Dobil je petico! Še več. Že pred predstavitvijo mi je sam želel predstaviti svoje delo in celo dejal, da so predstavitve celo čisto zabavno delo. Dasiravno je potrebno vložiti kar nekaj truda. Njegov uspej je zame uspeh.

Meni pa se komplicira. V enako smer kot nekaj let nazaj. Isti deležniki, ista taktika. Se pripravljam, da to spremenim. Da drugače odreagiram kot pred leti.

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Vse to se je dogajalo. Tudi Meni.

Pokvarjen želodec

Incest je igra za vso družino