Čas, time, zeit, temps, tempo, tiempo



Kako teče. Ma kaj teče. Leti! Spet je leto naokoli in smo smučali. V bistvu še nismo nobeno leto toliko kot letos. Ne glede na vse napovedi. Tuljoti so res face. Naredijo sneg in the middle of nothing. Or green. Čeprav je kolega rekel med rjavim, ne zelenim. Kakorkoli. Bilo je lepo. Sončno vreme vse dni, proge dobro pripravljene, hrane obilo, le komaj smo se zvrstili za kuhanje. Šest dedcev. Kako je fajn. Res smo dobri. In v bistvu se pogovarjamo to, kar se v drugi družbi ne moreš. Nič takšnega. Ali pač. Služenje vojaškega roka ... He he. Pa seveda ne bom vsega povedal. Rad jih imam. Prijatelje. In smo se spraševali, kako bi bilo, če bi se nas šest "borilo" za kmetijo. To oddajo. Težka bi bila. Ker se ne bi skregali, dasiravno se venomer nekaj "štimamo". Ampak dobronamerno. Po šestih letih vemo, kdo ne more kakat pri odprtih vratih, kdo lahko, koga vedno čakamo, kdo naroča pico in to Margerito, kdo je sposoben prinesti pšenično pivo ali pa kdo je najbolj zvest. Prav fajn!

Ampak tako hitro je letos minilo. Brez glavobola, brez pretiranega pitja, z veliko smučanja, sončenja, da se mi zdi, kot da sem sanjal. Ja res!

In preden sem se zbudil, sem prejel SMS. Od Nje. Ker sem, kot moj sin, da vse brišem sproti. In tako danes ne vem, ali sem ga res prejel ali ne. Grrr. Prazen, a z veliko pomena. Zakaj?

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Vse to se je dogajalo. Tudi Meni.

Pokvarjen želodec

Incest je igra za vso družino