Simply logical


"Roger Hodgson (Supertramp lead singer & songwriter) wrote this hit when he was still in his teens, before he even met Rick and co-founded Supertramp. This classic is just as relevant today as it was when it was released. Roger won the Ivor Novello Award from The British Academy of Composers and Songwriters for The Logical Song being named the best song both musically and lyrically. It also has the distinction of becoming one of the most quoted lyrics in schools." (Vir: YouTube).

Gledava zadnjič podelitev nagrad Viktorjev na PlanetTV. Prav fajn je bilo. Predvsem pa poučno. Namreč komentirala sva obleke udeležencev, grimase ali bolje odsotnost grimas, način vodenja, vice ... Zdaj tudi vem, odkod izraz "kameno lice". Očitno se res ne znamo šaliti na svoj račun. Je pa tudi res, da so v določenih segmentih vseeno malce pretiravali. Celo žalili morda.

A, kar hočem povedati je, da me pri izboru najboljše spletne strani preseneti. Namreč v konkurenci 24ur.com, siol.net in MMC RTVslo.si zmaga ... siol.net. Pa saj ne, da ni portal dober. Bolj je zanimiva reakcija sina. Namreč 13 letnik pozna POP TV bolje od PlanetTV. Ker pač dlje časa oddaja program. In posledično tudi portal 24ur.com. Do tu vse logično, a ne? In ko se razburja, kako da lahko zmaga siol.net, se šele zave, da ima njegov ati PlanetTV. Da gledava PlanetTV. Seveda takoj vprašanje od kdaj in zakaj nisem povedal. Preden pa odgovorim, ga prešine. Ja valjda je dobil Viktorja siol.net, ko pa je v lasti PlanetTV!!! Trinajst letnik! Od kod mu najprej informacija, da je v lasti, mi je najmanj jasno?! Dalje, od kod mu povezava, da če nekaj lastiš, to tudi upravljaš?! In nenazadnje zakaj hudiča tako razmišlja?!

No in potem naletim po dolgem času na The Logical song. In tako lepo opiše. Iz nedolžnih bitij nas učijo kako biti občutljiv, logičen, odgovoren, praktičen. Nadalje nam pokažejo svet, kjer smo tako odvisni ... pa saj lahko sami preberete besedilo. Res se z leti opisujemo malce drugače. Da smo radikalni, liberalni ...

Res bi bilo dobro, da bi vedeli kdo smo. In zato eni obiskujejo terapije. Da se spet "najdejo". Hecno. Mislim malce žalostno.
When I was young, it seemed that life was so wonderful,
a miracle, it was beautiful, magical
And all the birds in the trees, well they'd be singing so happily,
joyfully, playfully, watching me.
But then they send me away to teach me how to be sensible,
logical, responsible, practical.
And they showed me a world where I could be so dependable,
clinical, intellectual, cynical.
There are times when all the world's asleep
The questions run too deep
for such a simple man.
Won't you please, please tell me what we've learned
I know it sounds absurd
but please tell me who I am. 
I said now, watch what you say, now we're calling you a radical,
a liberal, fanatical, criminal.
Won't you sign up your name, we'd like to feel you're
acceptable, respectable, presentable, a vegetable! 
But at night, when all the world's asleep
The questions run so deep
for such a simple man.
Won't you please (Won't you tell me), (You can tell me what) please tell me what we've learned (Can you hear me?)
I know it sounds absurd, (Won't you help me) please tell me who I am, who I am, who I am, who I am

But I'm thinking so logical. 
Did you call, one two three four. 
It's getting unbelievable.
(Supertramp - The Logical Song)

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Vse to se je dogajalo. Tudi Meni.

Pokvarjen želodec

Incest je igra za vso družino