Cilji. Goals. Targets.

Res ne vem, kako nam je uspelo ali uspevalo. Namreč homo sapiensu. Ali so imeli res vsi SMART cilje? Točno določene (Specific),  merljive (Measurable), ... saj vsi vemo, kaj pomeni, ne? Ko smo iz ognja prešli na kolo? In naprej? Yeah right.

Ne verjamem. Bolj, kot smo "pametni", bolj komplicirano živimo. Danes moramo vsi imeti smart cilje, sicer smo brezciljni, tavamo in ne vemo kje smo. To je kot vera. Vse se da razložiti. Če nimaš cilja, ne veš kje si in kam greš. K'r neki. Pa ne, da ne verjamem, da cilj pomaga. Seveda pomaga. Nisem pa prepričan, da je to naravno. Če ni naravno, določen del populacije uspeva na takšen način, določen ne. Meni ciljna usmerjenost pomaga, da se povzpenjam na družbeni lestvici. Sem pa že prepričan, da to ni moja naravna pot. Ker nimam cilja postati bogataš, prepoznan v družbi, izpostavljen ... Katere cilje pa imam?

Ni težava igrati to "igro". Mi gre dobro. Ampak zame je to odločitev kot, če bi stal pred zabaviščnim parkom in se spraševal ali greš na določeno doživetje. Lahko to sprejmeš, ali pa tudi ne. In jaz z veseljem sprejmem, vendar se tudi hitro naveličam. Torej grem, a se po dveh krogih naveličam. Čuden tič.

Tako je glede žensk, službe, vsega. Morda sem zato res plitek. Ampak tako čutim. Jaz bi vsako kepico sladoleda poskusil, ne pa pri eni "doktoriral".

In potem so še filmi. A, ni tam enako? Vsi junaki so odločni in dosežejo cilj ali dva in to je to. Nekaj vedno ne štima. Noben super junak ni zaključil kariere z družino ali odraslimi otroci, ni pa težava zaključiti film na obali v obmorski hišici. Takšni poceni.

Ahh. Res ne razumem veliko. Uživam pa takoooo, da me veliko ljudi ne razume zakaj oz. kako lahko, ko pa nimam ... Česa že? Saj imam vse. Otroka, Yamaho, Audija, sodobno stanovanje, kvalitetno hrano, izzivalno službo, hobije, duhovni mir. Vse! Celo prostato imam.

Očetu danes ni pomemben parfum. Ni pomembna služba. Mu ne diši hrana. Dnevne novice so le mašilo. Spomini so mu kul, vendar v danem trenutku je pomembno to, kar bi moral negovati vse življenje. Zdravje.

Hrček v kolesu je lahko fit, vendar nikamor ne pride. Ne vem, če je to pravi cilj. Je pa SMART. Večkrat si lažemo.




Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Vse to se je dogajalo. Tudi Meni.

Pokvarjen želodec

Incest je igra za vso družino