Kurja koža

No, pa se približuje. Dan koncerta. Tak redko grem na kaj velikega kot so Stonesi, U2ji ali Depeche Mode ali… Ampak  danes grem na DM. Bojda prihajajo po 25 letih k nam?! A, je to res?


Nazadnje sem bil na njihovem koncertu na dan terorističnih napadov v Ameriki. Ravno takrat smo se peljali na Dunaj in ne glede na dogodke preko luže je bilo super. Pa sem takrat mislil, da je njihov zadnji album malo mimo ampak vseeno je bilo dobro. Danes ponovno mislim, da je njihov zadnji album res malo mlačen, temačen in sploh ga (še) nisem vzel za svojega. A, vendarle.


Ko sem izvedel, da bodo v Zagrebu in na Dunaju sem še malce okleval in nato zasledil, da bodo tudi »doma«. Potem pa normalna mrzlica, da sem začel poslušati vse albume znova in znova, začel z indoktrinacijo sina z DM in priznati moram, da mi je uspelo. Sicer ne vem ali zaradi tega, ker pametnejši odneha ali pa mu je res postala njihova glasba všeč.


Vsakič, ko sva s sinom skupaj me prosi, če predvajam koncert Last night in Paris, ker gleda in me sprašuje, zakaj je Martin oblečen kot ženska, zakaj je Davidu tako vroče, če bo ostal brez glasu in drugo. Res zanimiva vprašanja se porajajo šestletniku, sam pa uživam v glasbi in reakcijah občinstva tako, da vmes dobivam kurjo kožo. In to je sin celo opazil. Jaz pa, ne bodi ga len, padem na foro in mu začne razlagati, da je ta »kožni pojav« normalna reakcija na glasbo, če ti je všeč. Njegove oči pa se samo večajo in me vpaša, če sem normalen. Mislim!


No, ampak tak'le 'mamo, a ne? kakorkoli, danes čez nekaj ur se začne in sem moral včeraj peljati sina na »gradbišče«, kjer sva si ogledala postavljanje ograj, izgardnjo odra, luči, zvočnikov,… Ahhhhhhhhh. Prav fajn je bilo. Škoda, da je še premajhen, da bi užival ob meni. Je pa dobil svoj »film«, kako bo izgledalo in si je (ali bo) koncert bolje zapomnil kot jaz.


Grem. Že zdaj na koncert.

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Vse to se je dogajalo. Tudi Meni.

Pokvarjen želodec

Incest je igra za vso družino