Pridi Bližje!

Intimna bližina. Dotik.


Kot že ničkolikokrat mi je potekla seja. Seja na blogu, ker razmišljam. Ali pa sanjarim. In potem zgine vsa vsebina, ki sem jo umetelno "spesnil". Ahhh. Ampak v današnjem primeru je bilo to dobro, ker ne vem, če lahko kar vse objavim. Malce samocenzure mora biti : )


Torej. Se mi vsake toliko časa dogaja, da razmišljam o intimi. Pravzaprav je pravi izraz intimni bližini. Kaj mislim s tem?


Vem, da nam seka avra ven in kaj jaz vem kaj še, ampak dejstvo je, da ta cona obstaja, a ne? Intimna bližina. A ni zanimivo, kaj se z nami dogaja, ko nekdo "stopi" v njo? A, ni dober občutek? No ja, včasih ne. Včasih zna biti prav zoprno. Pa ne mislim samo sogovornika, ki ga v prehrupnem lokalu zanese in izmenjuje še kaj drugega kot zvok izredno pomembnega sporočila. Mislim na sogovornika, ki ti "ne sede". Ali pa z mojimi besedami, ki ti "ne diši". Argh. Se umaknem. Na varno distanco. Vsaj minimalno razdaljo. Samo veste kaj? Umaknem se tudi kadar mi sogovornik diši! Obrambno? Kaj pa vem. Mogoče preventivno. Občutek imam, da mi voh kot čutilo prevlada nad občutki in potem kar ne vem, kaj bi. Naredil. Kaj pa naj? Vsrkam vase? Kaj pa sogovornik? Me bo lopnil? Hecno. In potem imam spet temo s katero se ubadam.


Kako se lahko natreniramo? In predvsem zakaj? Pa saj ni treba. Saj je prav fajn, to vemo vsi pesjanarji, ko nas človekovi najboljši prijatelji ovohavajo čisto od blizu. Ali pa, ko otroku stisnemo lupčka na teme glave in pri tem vonjamo lase. Samo včasih pa imamo neke čuke v glavi in se umaknemo. Oups! Verjetno se nekaj dogaja. K'r neki bi rekli. Sam se spoznavam s prebadanjem intimne bližine. Z dotiki. Rahel dotik sogovornikove roke med pogovorom, ramen morda in to je to. Na ta način je pretok venomer vzpostavljen. Vem, da se sliši že zelo čudno ampak "tak tip moškega sem". Na primer Norvežani. Kar sem imel priložnosti bivanja med "vikingi" sem opazil, da sem imel čisto napačno predstavo o njihovi "hladnosti". Oni se venomer dotikajo. Objamejo. Nisem mogel verjeti. Pa me veliko ljudi sploh ni poznalo. Na začetku sem se počutil prav čudno. Hecno. Na začetku sem stal kot "bukov lulek" in gledal, kaj hudiča delajo v moji coni. Pravzaprav sem se skozi ves čas počutil malce drugače. Ampak je bilo fajn. V bistvu si venomer v kontaktu, v kontekstu, priklopljen na sogovornika in ne moreš biti odsoten. Torej, če dovolj pogosto pridemo ven iz svoje cone ali jo prebadamo se s tem natreniramo. Postanemo bolj ranljivi, ampak v tem je čar. Postanemo bolj človeški.


Uživam v svoji intimni bližini. Uživam v dotikih. Vsake toliko časa me kdo spomni na njo. In določenega bi odbil, določenega pa pr'popal nase, kot poskus pri fiziki v osnovni šoli, ko smo se igrali z dvema magnetkoma, kako se privlačita ali odbijata. Hecno.


Privoščite si. In predvsem: "Pojdite bliže!


Ahhh…Pojdite  stran, "Sploh mi ne dišite!"

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Vse to se je dogajalo. Tudi Meni.

Pokvarjen želodec

Incest je igra za vso družino