I believe I can fly

Danes sem ga postavil na cesto. Tako se bojda reče. Ko registriraš. In glede na to, da so mi lani ukradli motoristično opremo in del nje policija celo našla, sem imel dober izgovor, da grem malce pogledat k staršem, kako zelo so mi prve motoristične hlače premajhne. Pa še na servisu je bil :)

Bil je na dializi in pozna se. Lepše prede. Joj, kako mam tudi njega rad. Nastavim na solo in comfort ter na preverjanje tlaka v pnevmatikah. Vse u nulo naštimam. Nekoga moram razvajat.

Poslušam Kr neki. Celo pot. Super je šlo. Motoristov kakšnih deset in jaz eden izmed njih! Kako je lep občutek. Da kao vse preizkusim, vključim gretje ritke, no ja sedeža in ročic. Super je. Okoli 17 stopinj je prav lušno. Sicer nimam več moje fajne čelade, a vseeno. In kar naenkrat! Little Respect:



Kako je smešno peti na motorju in to celo s podkapo! Jp! S podkapo. Moram paziti na zdravje, ker imam čez 14 dni maraton. Pol maraton. Poskusite peti. To je pesmica, ki mi bo ostala celo življenje. Kot vsi prijatelji, ki so mi jo priljubili na karaokoah. Hvala Vam. Še celo za rojstni dan sem jo lahko zapel. Čeprav sem imel ta dan grenak priokus. Pa ne zaradi kremšnit. Ne, ne. Teh so bili veseli mama, ate, brat, vnuka, žena, otroka in jaz. Super! Samo ...

Vzamem premajne motoristične hlače. BMW hlače. In so kar v redu. Pravzaprav zelo v redu. Sem shujšal. Dobro! Pa sem spet kompleten.

No, torej. Motor prodajam. Samo on tega ne ve. Pravzaprav se nima česa bati, ker ga ne bom. Razen, če ga res ne bom imel kje parkirati. Sicer pa tudi prodaja stanovanja ne gre tako hitro, kot sem mislil. Ahhhh! Morda sem samo preveč neučakan. Vožnja z motorjem je res kot letenje. Utrujen si. Prijetno utrujen. Piha, trese, veliko je nevarnosti, a vsaj Živiš kot bi rekel moj kolega. In to je res noro. Imam še dovolj dopusta, ki ga moram izkoristiti in komaj čakam maj, da ga izkoristim z njim. Nekje v Dolomitih ali pa Dalmaciji. Ampak nevarnosti prežijo na vsakem koraku. Zadnjič sem tekel in me je skoraj, ampak res skoraj zbil avto, ki je zavijal iz dvorišča na cesto. Nisva se videla. K sreči sem sicer star, a vendarle še vsaj malo Neverjetni in sem odskočil. Odskočil preko sprednjega pokrova avtomobila. Noro! Oba sva se čudila. Ampak, ko tečem imam energijo. In tako je tudi na motorju. Kot da imaš bombo med nogami. Sicer bi bilo dobro imeti drugo bombo med nogami, a tudi to bomo poštimali. Imam že datum. Pa da vidimo.

Moj motor je zakon!

Twister does anyone see through you
You’re a twister, an animal
But you’re so happy now
I didn’t go along with you
So happy now

But you’re going to have to hold on
Hold on
Or we’re goin’ to have to move on
Move on

I feel alright
And I cried so hard
The ridiculous thoughts
I feel alright

Twister, I shouldn’t have trusted you
Twister
It’s not going to happen no
You’re not going to make fun of me
Happen no

But you’re going to have to hold on
You’re going to have to hold on
Hold on
Or we’re going to have to move on
Move on

I feel allright
And I cried so hard
The ridiculous thoughts
I should ha’ lied

But you’re gonna have to hold on
Hold on
But you’re gonna have to hold on to me

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Vse to se je dogajalo. Tudi Meni.

Pokvarjen želodec

Incest je igra za vso družino