Pravljica o Nežici

Ali kako je bilo z njim v Dalmacijo.

Hja. Tako je to. Z motorjem. Vonjaš slabe izpušne sisteme avtomobilov pred seboj in parfume deklet, ki se sprehajajo ob cesti. Ter cvetnega prahu. Še dobro, da nisem alergičen. Lepo! In predvsem brez gneče. In magistralka. Z ovinki. Redko sem šel sam. No ja, niti ne več tako redko. In je noro fajn. Kako sem puščal ovinke za sabo. Tako gladko, brez nevarnosti. Le adrenalin in lepa narava Hrvaške. Komaj sem zdržal en dan brez vožnje. Le z Bratom in njegovima otrokoma. Kaj smo "pridelali" pa v videu. Ne, ne deluje zaradi avtorskih pravic. Ah, j... ga.

Sem ga že opral. Motor namreč. Še sebe in potem ... Jutri spet. Nekam na morje. Moram.


Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Vse to se je dogajalo. Tudi Meni.

Pokvarjen želodec

Incest je igra za vso družino