Homework

Pa ne domača naloga. Niti ne delo od doma. Delo doma. Jp.

Pogrešam to. Pa ne, da doma nič ne počnem. Kuham, perem, likam, čistim še vedno. Pravzaprav še več. To mi preprečuje, da ne po... Ampak prodaja stanovanja ne gre in ne gre. Vsaj ne tako hitro kot si želim. In zato nima smisla početi še kaj drugega. No ja, travo sem že pokosil, ampak vsaj kakšno luč zmontirati ali kaj podobnega se pa ne izplača. Prebelil bom vseeno, ker moram zaradi napake. In to bo pomagalo pri prodaji.

Pa me je zadnjič "rešil" moj prijatelj in sva imela "misijo" popravila wc kotlička pri njegovi tašči. Joj, kako je pasalo. Pa dvakrat v trgovino in šraufanje, merjenje, prilagajanje ter na koncu ... Prehitro je bilo. Kot prehiter seks. Saj je fajn, ampak a samo to?! Tako hitro?! Sicer me je potolažil, da imava že novo nalogo pri njemu doma, a vseeno. Pa še njegova žena je bila vesela, ker sva se tako hitro odzvala njeni prošnji po pomoči. Ah, ko bi vedeli, kako to pogrešam.

Orodje se pokvari, če ga ne uporabljaš. Vsaj nekatero. :) Nekaj pa sem že spravil v red. Deluje.

Sicer pa imam še 11 dni lanskega dopusta in ga bom koristil. Bom šel na vikend šraufat. Ali pa belit. Nekaj pač. Z motorjem.

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Vse to se je dogajalo. Tudi Meni.

Pokvarjen želodec

Incest je igra za vso družino