Prvič boli

Tako pravijo. A njega ni. Prvič sem ga peljal z motorjem. In opazoval sem njegov izraz. Pod vizirjem čelade se je bleščalo. Zobje. In to ne zaradi hitrosti ampak zaradi nasmeha. Vsake toliko časa pa vprašanje ali že greva domov. In hkrati prošnja, da naj še ne greva. In roke! Nobenega krčevitega držanja za ročaje ali okoli mojega pasu. Ne. Roke je ob višji hitrosti razširil in občudoval moč vetra. Bi me bilo skoraj strah, da ne zadeneva nasprotivozeča vozila. Letel je.

Se ustaviva na Črnem vrhu. Super razgled. Sname čelado in pravi, da je čisto drugače. Drugače od vožnje z avtomobilom. In da ne ve ali mu je bolj všeč hitrost ali pa križarjenje skozi ovinke.

Bil je prečudovit dan! In sploh ni bolelo. Ah, kako hitro raste moj sin.

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Vse to se je dogajalo. Tudi Meni.

Pokvarjen želodec

Incest je igra za vso družino