You've got mail!

Se spomnite Special Ed-a?


Meni je fantastičen. Ampak nima prav veliko s tem, kar hočem povedati. Ima pa s pošto. Jaz pa želim komentirati Pošto. Pošto Slovenije. Njim bi morali vzeti licenco. Pa ne licenco za ubijanje. Ampak licenco za opravljanje poslovanja.

Včeraj so spet napadli poštarja ali poslovalnico. Pa saj je vseeno. To se preprosto dogaja prepogosto. Bankam tako težimo s predpisi o tem, kaj vse morajo zagotavljati za varovanje premoženja in uslužbencev. Za Pošto pa to očitno ne velja. Dasiravno opravljajo poleg (vsaj zame) osnovne dejavnosti manipuliranja s pošto še vse ostalo. Prodajajo od obeskov, nagrobnih sveč, očal ... svežega kruha (še) nisem opazil. V glavnem zame kot kupca se počutim grozno. Obisk pošte je postalo kot obisk zobozdravnika. Pa saj ni čudno, da se najde vsake toliko časa nadobudnež, ki poskusi srečo z ropom ali kaj podobnega. Jaz bi jim prepovedal opravljanje posla.

Ampak pravzaprav podjetja še vedno ni izučilo, da se morajo ukvarjati s svojo osnovno dejavnostjo. Ne. Mercator ima tudi bencinske postaje. Ja, tudi to sem včeraj prvič videl. Mislim, da so prevzeli od Ultre, če se ne motim. Torej po bencin v Mercator, po sveče na Pošto in po pošto na Petrol. Ja, na Petrolu lahko oddate pošto, pakete, faks in celo prejmete pošto. Pa to je noro. Pravzaprav ne vem več, kam moram po kaj.

Meni to ni všeč. Vsak naj dela to, kar dela najbolje!

Komentarji

  1. Glede pošte se strinjam Ivan, pozabljaš pa, da je pošta tudi banka. Torej, bi pravila poslovanja, morala veljati za banke in pošto enako. To, da pa še sam kruha nimajo, je pa res!
    Jožek

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Vse to se je dogajalo. Tudi Meni.

Pokvarjen želodec

Incest je igra za vso družino