Ja, vem

Nisem že dolgo. Pisal. Povedal. Dal ven. Ampak nič ne de. Sicer sem malce u k...u, a to je povezano le s časom. Še 14 dni. Potem bo vse drugače. Ha!

Seveda ne bo. Bo v toliko, da ne bo bremena. Včasih imam občutek, kot da sem tovornjak, na katerega nalagajo tovor in potem imam včasih dovolj. Ampak to je moja težava. Danes je bilo lepo. Sva bila v hribih. Mrzlo, sneženo, a tako lepo. Res imam rad naravo. Pa ne samo naravo. Tudi ljudi okoli sebe. Jaz delujem le na tak čuden način, ki daje prenost sebi. Lahko rečete egoist. Morda. Jaz mislim le, da imam rad svojih 10 minut na dan samote s sabo. Tako pravijo. In mi paše ta ugotovitev. Razen, da je teh 10 minut ba dan zame premalo.

Ko so vprašali Dalai Lamo, kaj ga je najboilj presenetilo glede humanosti je odgovoril: "Človek. Ker žrtvuje svoje zdravje za pridobivanje denarja. Nato zapravlja denar za obnavljanje in vzdrževanje zdravja. In tako zaskrbljen je glede prihodnosti, da ne uživa sedanjosti. Rezultat je, da ne živi v sedanjosti niti v prihodnosti. Živi, kot da ne bo nikoli umrl in nato umre brez, da bi kdaj zares živel."

Pa mi ni blizu. On. A, je tako dobro povedal.

Jaz tako uživam. Dasiravno se vsi ne bi strinjali s tem.

Rad sem iVan.

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Vse to se je dogajalo. Tudi Meni.

Pokvarjen želodec

Incest je igra za vso družino