Ah, kako rad smučam!

Poleti. To sem spoznal ta teden. Pa ne na ledeniku. Namesto smuči z motorjem. Je isto. Lahko se prerekamo, a je isto. S telesom vodiš motor kot smučke. Včasih malo zdrsi, včasih zarobiš, a je isto. Če dežuje je isto, kot če sneži. Kaplice te "pikajo" kot iglice. Kadar je mokro, je isto, kot če je poledenelo smučišče. Vse je isto. Zakaj imam potem rad "smučanje" poleti? Ker je toplo. Ker je zabavno. Ker je lep razgled. Ker menjavaš "smučišča" večkrat. In ker potem še šotoriš. Konec koncev, pa je "smučanje" poleti še ceneje, če upoštevaš celodnevne karte, razen, da moraš imeti smuči. No ja, motor.

Letos Dolomiti. nisem mogel verjeti, da imajo Italijani več turistov poleti, kot v sezoni ski openinga. No ja, ski opening res ni pravo merilo. A vseeno. Vse gondole obratujejo. Večina sedežnic tudi. Avtobusi vozijo preko vseh prelazov na 10 minut! Ne moreš verjet. Pri nas pa ne moreš niti v hribe, če ne greš z avtom in se vrneš do izhodišča. Res se znajo iti turizem. In celo pojma nimajo o tujih jezikih. Nemško morda še, angleško pa ne več. In še več bi zaslužili, če bi ponudili hrano tudi med našim zajtrkom in večerjo. Tako pa le panini. Hecno.

Perilo oprano, zlikano, trava pokošena, stanovanje počiščeno... Kaj še sploh človek hoče? Mislil sem "smučati" tri dni skupaj, a kaj, ko sem bil spet "prehiter".

Motoriranje je privilegij, ki ni vsem dano in prav je tako. Naj bo za nas.

Sem pa opazil, da zdaj že lako vozim BMW-ja, ker sem že dovolj star, da me ne gledajo čudno.

Kak' je fajn!

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Vse to se je dogajalo. Tudi Meni.

Incest je igra za vso družino

Pokvarjen želodec