Capeljni

Pred časom, ali pa pred malce več časa, sem razmišljal o lepoti. Z lepoto nad renesanso je naslov. Definicije današnjega naslova oziroma izraza pa nikakor ne najdem. Čeprav smo ga doma veliko uporabljali.

Capeljn smo "označevali" ali "etiketirali" ljudi, ki so neokusno oblečeni, ki so "delno" oblečeni po zadnji modi (samo kakšen kos, ostalo čisto iz konteksta) ali ljudje, ki nosijo firme na neokusen način.

Fantje smo radi pametni. To je dejstvo. Ali se pogovarjamo o vojski, o preteklih dosežkih pri ženskah, ki sploh ne obstajajo, ali pa obiramo vse po vrsti. Ampak obiramo seveda drugače kot ženske. Smučanje je ena od disciplin, kjer ... smo oblečeni. Ja, ampak imamo že stereotipe, da so Hrvati oblečeni in opremljeni s firmami in to z aktualnimi kosi opreme, prav tako Rusi, Čehi so bolj tako tako, Madžari imajo radi sprano zeleno, ali bolje obšlesano, Slovenci imamo radi Audi in ostalo opremo, ki nimam neposredne povezave s športom in so reklamni proizvodi, Italijani so šminkerji itak. Ja, pa da ne pozabim, Hrvati imajo radi še šahovnice. Nikoli dovolj.

Pa saj to je fajn. Mislim lepo je živeti v prostoru, ki se mu reče Evropa, kjer je toliko različnih ljudi. Meni je to res všeč. Vedno sem rad zahajal v Avstrijo kot otrok in opazoval, kako so v mestih ljudje urejeni, kako so na podeželju v neplavih kombinezonih, ki niso strgani in ne umazani kot pri nas. V Italiji so me vedno fascinirali čevlji in dodatki, ki jih tako radi nosijo. Že res, da se vedno najde kdo, ki useka mimo ali bolje da mu določen stil ne paše morda zaradi postave. A Italijani vsi nosijo vse s ponosom.

Na zadnjem hribovskem izletu sem srečal kar nekaj Italijanov in Hrvatov. Jp, rad opazujem ljudi. In res, da sem bil na takšnem hribu, ki je blizu meje (kateri v Sloveniji pa ni?). Tudi v hribih imajo Hrvati blagovne znamke. In to res vedo, kaj je komerciala in kaj so prave firme za hribolazništvo. Že res, da se najde tudi komerciala kot Salewa, a je to bolj izjema za tiste gospel, ki imajo malce preveliko težo ali pa res redkeje zahajajo v hribe. Redki pa so tisti, ki kupijo npr. pravo velikost. Nekako številka ali dve večje je očitno trend. Zanimivo.

Italijani? Oni me znova in znova presenečajo. Oprani lasje, nenaličeni, ker se za hribe pač res ni potrebno, a urejeni do potankosti. In to v italijanski modi, primerni za hribe, okusno kombinirani kosi obleke. Slovencljni pa čisto različni. Radi imamo sponzorska oblačila, nekateri v puloverjih stare mame, ker jih imajo tako radi, ali kombinacija oblačil iz vseh vetrov.

Se mi pa zdi, da smo najmanj veseli. Mislim najmanj zadovoljni. Gledam Hrvate, ti se odlično počutijo v svoji koži, v svojih oblačilih. Italijani? Ma, ti so kot na modni pisti. Razigrani, veseli, sproščeni, izžarevajo energijo. Mi pa kot v Samorastnikih. Skoda. Kajti vse je v glavi, ne v oblačilih.

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Vse to se je dogajalo. Tudi Meni.

Pokvarjen želodec

Incest je igra za vso družino