Forever young






Saj govori besedilo pesmi o večni mladosti, a ne? Namreč ne poslušam besedil. Refren pa včasih zasledim.

Sam se imam še za mladega. Pač definicijo lahko prilagodimo sebi. Ali se počutimo mlade po srcu, imamo morda kondicijo ali pa preprosto nimamo otrok. Namreč ti so najboljše ogledalo. Meni tedensko sporoča, da ... sem fajni. Aha. Pustimo sive lase, in da imam čuden okus za modo itn. In ima prav. In všeč mi je. Ker me ima rad in ker ogledalo nič ne pove. On pač.

In sva nekaj časa nazaj lulala. Saj veste, ko v naravi fantki gremo na "stran". Oba stojiva z razkrečenimi nogami in njega najbolj skrbi to, kje si bo po potrebi umil roke. Pa ne da je takšen čistun, a moti ga, da bi ne bile roke čiste. Čisto ok. Sam imam drugačne skrbi. Da bo spet želel tekmovati. Komu dlje nese. In seveda tekmujeva. Sem mislil, da če sem tik pred eksplozijo mehurja, pač nima šans. A, ni bilo čisto tako. Pri meni dela gravitacija, pri njemu mišice. Al neki. Vem, vem. Staram se. Tolaži me pa tudi mehanska disfunkcija? Nekaj takšnega so mi dejali.

No in zato v pivnicah imamo moški pisoarje, ki imajo poudarjen lijak, da se le zraven postavimo in že lahko gravitacijsko odtočimo. Že nekaj let pa imamo tudi reklame v višini glave. In zadnjič me je spet spomnilo na to, da nisem najbolj mlad.

Namreč pri lulanju zagledam reklamo za film. Fotografija junakinje, ki je bila mlada. Ali pač izgledala tako. Seveda cevi brez pritiska ni potrebno trdno držati, zato vzamem iz žepa telefon in reklamo fotografiram. Tole:

Ne vem sicer, če se vidi, a obraz je ... umeten. Pa ne, da manjka mozolj. Ampak brez ene same gube, pore, oči kot huskie ... Seveda vem, saj sem stal 10 cm od plakata, ker iz daljave mi pač ne nese. In ker zato tudi celoten proces malce dlje traja, sem zraven razmišljal o tem, kam gremo. Mislim z vsem retuširanjem. Kakšen zgled dajemo mladim. Mislim otrokom. Kako bo moj sin sprejel dejstvo, da bo dobil tudi drugi mozolj (prvega je že dobil). Kaj vse bo počel, da bo takšen kot nam predstavljajo "junake". In ja, gledala sva Seks v mestu. On namreč uživa v takšnih filmih. In najdem zadnjič naslovnico Sarah.
Tole:

Znam celo v SMS-ščini povedati, kaj sem si mislil WTF?! Pa saj je kot zombi! Sinu je sploh ne upam pokazati! In če to objavi modna revija, potem je nekaj res hudo narobe. Prej bi pomislil, da je reklama za računalniško revijo in še to ne za resno, saj ne bi proizvajalci profesionalne programske opreme za retuširanje fotografija kaj takšnega sploh dovolili.

Ampak saj to je samo naključje. Nato pa Eva. Eva ima novega. Fanta namreč. Pa saj je logično, saj je čedalje mlajša! Poglejte tole:


Pa saj v bistvu sploh ne bi vedel, da je ona, če ne bi prebral! In ko jo naslednjič paparaci ujamejo v bolj "udobnih" oblačilih, se takoj sprašujejo, ali je noseča! Ona se ne stara. Ali je "lepa" ali pa noseča.

Potem pa mi počasi le "pride", da je to del zvezdništva. Saj! Poglete npr. Demi Moore:


Saj jo sploh ne more zamenjati dvojnica. Ni tako mlade in brez ... ne vem česa na obrazu. 

Le kako se morajo počutiti zjutraj, ko se pogledajo v ogledalo. Jaz se sebe kar malce ustrašim. Ampak to je zaradi frizure. Moram k frizerju.

Le Laro Croft bodo zamenjali z mlajšo. Mislim Angelco Jolie. Si predstavljate? Ni stara. Le ne more biti več Lara Croft. Nak. Tudi Megan Fox je ne bo zamenjala. Nak. Tudi prestara. Zamenjala jo bo 23 letna Alison Caroll:


Prav, ne? Po moje bodo morali le retuširati njeno brazgotino na kolenu. Aja, pa brazgotino od cepljenja na rami. He, he.

Pa, da ne bo pomote. Ne teče mi tako počasi, da sem vse to razmišljal na enem samem lulanju. Na koliko lulanjih, pa ne povem :)

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Vse to se je dogajalo. Tudi Meni.

Pokvarjen želodec

Incest je igra za vso družino