"To so bile najboljše počitnice ... ever!"


Jp! To je iz Neverjetnih. No ja, tam so oblečeni. Ampak jaz sem imel najboljše počitnice. Ever!

Trinajst jih ima. Moj sin. In sam si je zaželel preživeti zimske počitnice z mano. Tudi, če bo moral v hribe z mano. In sva preživela. Kaj preživela. Nadživela. Kuhala, igrala Enko, smučala, šla na nočni pohod, na zimski vzpon, bicike(lj)-ala, igrala, spala skupaj, se ostrigla ... Res je bilo noro. Še papiga ga je sledila po stanovanju. Zjutraj ga zbujala v spalnici, mu nagajala v njegovi sobi, čeprav se je tega vedno bala, čepela na glavi ... samo, da ne bi spet odšel. And guess what! Dobil sem lupčka! Ker je tako užival, kot še nikoli.

Kaj pa jaz? Mislim, da se ne zaveda, da sem jaz še bolj. Ahhh. Najlepše rojstno dnevno darilo sem doživel. Ponosen sem na sina! Rad ga imam.

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Vse to se je dogajalo. Tudi Meni.

Pokvarjen želodec

Incest je igra za vso družino