Sam?!


Me je vprašala. Ja. "Zakaj pa?" Hmm. Ker mi je tako fajn. 

Sem mislil, da je to dovolj. Da odgovorim, da mi je super potovati sam. Jesti najboljši zajtrk v Plavem 9. V Karlobagu. Pač imajo najboljši burek. Celo poznajo me že. Čeprav sem tam le nekajkrat na leto. In zavoji nazaj grede iz Dalmacije, ki so v jutranjem soncu, novemu asfaltu, ... najboljši. Takšnih ni niti na Sardiniji. Ali v Švici. Mislim, saj so, a ne tako luštni. In se še kar izmotavam, zakaj sem na motorju za dva še vedno sam. Ker je to svoboda. Ker se bojim, da sopotniku ne bo tako zelo všeč kot meni. Čisto enostavno. Čakanje na trajekt, obiskovanje krajev le za nekaj minut, skok v morje, ki še nima najugodnejšo temperaturo ali vožnja v koloni, čeprav si z motorjem in lahko prehitevaš.

Meni je tako všeč. Zelo.

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Vse to se je dogajalo. Tudi Meni.

Pokvarjen želodec

Incest je igra za vso družino