Pa kaj hudiča je s to marmelado?!

Pa ne mislim direktive EU, ki bo tudi Hrvate prisilila, da "pravilno" imenujejo svoje mamelade, džeme, pekmeze ... Ker tega tako ne štekam. Mislim razumem, da imamo v EU toliko teles, da se je nekdo vpiknil v poimenovanje sadnih namazov, kakor že pred časom v cigarete, ki morajo zdaj ugasniti, če ga ne vlečemo. Aha. Bojda je preveč ljudi zgorelo, ker so zaspali s cigareto v ustih. Da bi pa mogoče razmislili o pravih vzrokih, pa ne?!

Kakorkoli. Marmelada. V bistvu bi moral drugače imenovati, ker ne mislim sadni namaz narejen izključno iz citrusov kot so mandarina, limona, pomaranča ali limeta. Mislim marmelado, ki mi jo vedno, ampak res vedno ponudi moj Ati, ko odhajam od doma. Danes mi je bil ponujen ves zabojček iz sadja, ki si ga nisem niti zapomnil! Nekaj kot črni ribez, ampak je križan z nevem čim. Saj mi je povedal ime. In sem si mislil svoje. Dokler ni nenapovedano prišel stric na obisk in lej ga hudiča. Tudi on je govoril ravno o tem sadežu, ki mi je spremenjen v svoji obliki kot domača marmelada ponujen.

Res sem smotan. Namesto, da bi bil hvaležen in vzel, a ne? Ampak eno mu je uspelo uturiti mami v vrečko še ne zrelih breskev. He, he. Samo ona jih poje. Mislim slej kot prej. Jaz ne. Še vedno imam očetovo, ki je z dodatkom terana, eno borovničevo, ki sploh ne vem, kdo mi jo je poklonil, dasiravno sva se s sinom strinjala, da je to od moje bivše sodelavke, ki ravno tako uživa v marmeladicah. Aha, tisto iz ski openinga sem spravil v promet. Dal mami. Potem se v hladilniku najde še ena iz lanskega morja. Tista od šipka, potem ena iz Leclerca, ker sem jo kupil nalašč, da ne bodo domače samevale. In zdaj samevajo vse. In za povrhu sem včeraj prejel prijazen SMS, da dobim še eno marmelado. Od kolegice. Hvala Bogu, da je brat na morju, ker navadno fašem še kaj od njega. S kakšnimi dodatki, ki so ful zdravi in te res moram jesti. Poleg bučnic.

Pa kaj je s to marmelado?! Ne razumem. Verjetno bi moral hvaležno sprejeti darove, samo jaz NIČESAR NE POTREBUJEM! Hvala vsem! Bojda ne znam sprejeti niti komplimenta. Jp, čuden sem. Ampak imam vse rad. Res. Vsakega, ki mi ponudi marmelado in tistega, ki mi je ne ponudi.

Sicer sem pa zadnjič EVIDENTNO slišal, da imam tudi okus za muziko čuden. Da poslušam ženske komade. Hja. O tem kdaj drugič. Za konec pa še en "ženski" komad, ker je tak lep!


Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Vse to se je dogajalo. Tudi Meni.

Pokvarjen želodec

Incest je igra za vso družino