Pogreta župa

Veste, da lahko to frazo poguglate? Sem verjel, ne upal, da Google nima odgovora na to. A ga ima. Obstaja več njih. Sem celo razmišljal, da bi poguglal Pogreta juha. Funny, a?

Pa me ni zanimalo, kako dolgo lahko jemo jedi iz krompirja, ali morajo biti sveže pripravljene. Ali pa jedi iz gob. Tudi te so bojda zanimive. In sem se lotil znanstveno eksperimentiranja. Krompirjeve jedi, štiri sem pripravil in jih štirikrat pogrel. V štirih dneh. Zakaj štiri? Pojma nimam. Ker sem upal da je to časovno okno, kjer kot samski ne bom ravno poginil do naslednjega srečanja s sinom in me bo vsaj on našel, če se seveda zgodi slabši scenarij. Gobe. Gobe rad nabira moj Brat. In to odlične! Res sem vesel, kadar sem jih deležen. A, morda delujem neodgovorno. S pogrevanjem že pripravljenih sem eksperimentiral po 7 dneh! Zakaj sedem? Ker je pravljično število. In nisem umrl. Še zastrupil se nisem. Hm.

Zakaj pa potem to ne drži pri ljudeh? Jaz sem to že naredil. Nekajkrat.

Samo, a veste kako naiven sem? Da bi to še naredil. Groza, a ne?

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Vse to se je dogajalo. Tudi Meni.

Pokvarjen želodec

Incest je igra za vso družino