Niso prvoaprilske

Nisem več. Motorist. No ja, motorist sem, a brez motorja. Je danes šel od doma. Gospodu sem dal zraven vse. Od olja, GPS-a, ... vse.

Živ sem! Sem res potočil solzo, ko sem gledal, kako se nekdo drug odpelje z mojim. A, sem zadovoljen.

Grd je bil. Ko sva ga kupovala z mojo. Res grd. Tak, futurističen. A, njej je bil všeč. Meni pa enkrat, ko ga imaš, tudi. Logično. Radio, gretje ročk, tempomat, gretje sedežev, nastavljiv vizir, nastavitev udobnosti vzmetenja ... BMW. Joj! Kakšen snob. Tri BMW-je smo imeli. "Nemška jajca" je vedno dejal moj serviser. A tako ga imam rad. Pleh pička. Ampak res je razred zase.

Nikoli več prtljaga kar nekje. Vse zloženo v kovčkih. Od šotora, podmetača spalk, spalk, obleke, obutve. Vse. Pravi motor za dedca 190 cm visokega. Edino, kar nisem dal zraven je moj mp3 player, ki me je zvesto spremljal 8 let. Poleg Slovenije, Italija, Francija, Španija, Portugalska, Andora, Madžarska, Švica, Avstrija, Hrvaška, Bosna, Srbija, Kosovo, Albanija ...

Polja sončnic v Španiji, dež v Liki, vročina v Splitu, klifi na Portugalskem, skoraj "podrta" pri trku, crknjen čip za ključ imenovan EWS, najbolj zahodna točka Evrope, Korčula s preveč popitim vinom, otoki Hrvaške po dolgem in počez. Z mojo ljubljeno, mamo, očetom, bratom v Chinque Terre, sinom na Grossglockner, Benetke, Dalmacija večkrat letno, prijateljico na Cres, drugo na Krk, prijateljem na Jahorino, s sodelavčevo ženo v Bohinj, Bosna z ajvarjem na kombinezonu, v Črni Gori parkiran pod hotelsko sobo, v Nikšiču na pivu, na Lovčenu kot zavistnež ...

Poslušanje glasbe na motorju je nekaj posebnega. Pravljičnega. Priprava seznama glasbe za vsako turo posebej, kasneje gledanje posnetkov ob spremljavi iste glasbe... Priceless! Za Dalmacijo Gibonni npr.

Vožnja v nalivu, ko domačini črpajo vodo iz kleti, ti pa premočen do kosti na morje. Pogledi iz klimatiziranih limuzin, ko greš mimo z nasmehom ob 42 stopinjah celzija, ko gledaš najstarejšo oljko ves prepoten v kombinezonu. Ko prepevaš pesmi, in te mimoidoči gledajo. Ko greješ svoje telo ob cilindru motorja, ker te preseneti mraz. Ko zdrsne sprednje kolo, te preseneti voznik, ki ni pozoren. Ko privežeš en del vrvice na motor, drugi del na nogo, da ga kdo ne ukrade. Ga hodiš pazit preko zime v garažo, če je še tam. Vse to spada zraven.

In ko snameš čelado in presenečeno gledajo, kako postaven in mlad vozi BMW-ja. :)

Motoriranje je res noro! Res je način življenja. Nikoli ga nisem šparal. Motor je za koristit. Kot ples. Delo v dvoje. Če si utrujen gre težko, ko si spočit, preklopiš v sport program in že slalomiraš kot pozimi na smučišču. Noro dobro.

Nikoli nisem padel. Vedno užival. Tudi ko sem bil najbolj utrujen. Tudi ko sva šla na Mont Blanc. Dolomiti, ko sem pozabil gojzerje, me je nazaj domov peljal ponoči in je razumel, da morava nazaj.

Hribi in motoriranje. Zadnje obdobje sem kobiniral tako, da sem šel z motorjem v hribe. Gojzerji v kufru in oboje združil.

Ahh. Res je lepo. Imam vse posneto. Pravzaprav so posnetki le zame, saj le jaz ob gledanju občutim vse, kar se je dogajalo.

Prijatelji ne morejo verjeti. Sosedje tudi ne. Še Sine ne, da sem prodal. A le nekateri nadaljujejo z vprašanjem, kaj pa zdaj kupujem.

Jp! Nov motor. Ne BMW :) Sicer pa počasi napredujem od enega valja preko dveh na tri! In še novo službo. Uf, kako sem živ!

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Vse to se je dogajalo. Tudi Meni.

Pokvarjen želodec

Incest je igra za vso družino