Spet neke primerjave

Sine pravi, da primerjave pa res prikazujem dobro. Vedno kakšna zgodbica. Zakaj to delam? Ker verjamem v zgodbice, ker sem prodajalec in ker težko opišeš nekaj s samim sabo.

In tako moram ponovno uporabiti primerjavo, ki jo poznajo tudi ne motoristi. Namreč smet sem motorist! Jupi!! Kako izgleda? Predstavljajte si prvi seks s partnerjem. Ko veš, kako moraš "postopati", a ne veš, kako se bo obneslo, obnašala, obnašal, kako boš kaj izvedel ... veš pa, kako je vse skupaj dobro. Vsaj večinoma.

Pozabil Bayerische Motoren Werke (BMW) v sekundi. Joj, kaj sem delal 15 let! Vozil motor za upokojence. Drag, dobro zaščiten, vsi pripomočki, toplo v rit, v roke, glasba ... Pa (skoraj) nič adrenalina.

Imam ga štiri dni. Vsak dan ga peljem naokoli. Ja, kot kužeka. In kako je v primerjavi z BMW? Noro dobro. Bolje. Veliko bolje tudi ko 800 R! Kot mlada punca in ne starejša gospa pri seksu. Res da ima starejša dama izkušnje, a vse je predvidljivo in morda nekega strahu ni. Pri mladi pa je vse negotovo, divje, zaželjeno. In če si iz pravega testa, lahko vodiš igro. In tako je na moji Yamahi. Vodljiva, nabrita, ki komaj čaka, da opravi prvi servis in končno iz 5.000 obratov poženem tja do 12.000! Kaj vse me še čaka! Tu se učim jaz vožnje. Kot spet pri seksu z mlajšo. Je morda brez izkušenj, a ima na zadevo nov, svež pogled. Noro dobro!

Vožnja pod 15 stopinjami ni užitek. Je premraz. Veter direktno v telo, noge, roke. A tudi v smučanju ne uživam pri minus 20. Smučam rad blizu ničle. Motoriram pa nad 20. Tako je! Tudi stvari nimam kam odložiti. Ampak, saj imam motor, ne kamion. Radia ni, a kaj, ko je tu zvok valjev, ki so prava glasba za ušesa ob vijuganju. Gibi? Na "kravi" od BMW-ja je vse mehko, brez občutka. Tu sodelujeva. Kot objeta v divjem plesu. In ko na poti srečam bivšega? Je zadovoljen, a ne ve, kaj zamuja. Hvala Bogu, da sem še toliko mlad, da sem si privoščil.

Danes preko Črnega vrha, kjer je posnet moj hišni ljubljenček. Še eden. A ni lep? V resnici je še lepši!

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Vse to se je dogajalo. Tudi Meni.

Pokvarjen želodec

Incest je igra za vso družino