€ faktor

Obstaja X faktor. Samozavestni mladi si drznejo nastopit v živo ali ne v živo, skratka pred publiko. Cenim jih. To je hrabro.

Sem nazadnje nastopil ne pred stranko, temveč pred kolegi. In super mi je. Manjka mi energija. Ali kako se temu reče. Nimam treme, nimam vsebinskih težav, a želim si energijo, kjer bi kot poslušalec ali bolje gledalec "padel not". Sodelavka sicer pravi, da bi ji lahko prodal karkoli. Pa vem, da mi ne laska. A vseeno, jaz ne bi kupil od sebe. Je pa res, da je tudi trener dejal, da naj vsak predstavlja s svojim načinom in ne "by the book".

Si pa nisem nikoli predstavljal, kako izgleda, ko se moraš pripraviti na € faktor. Planiranje, klestenje stroškov, investiranje ... Pa ne, da nisem gledal na denar. Ne. Vedno sem. A, zalogaj, ki sem se ga lotil je velik. Ogromen. Oklestil sem, kot je predlagal Brat, časopis, internet dostop, revijo ... Kar se je dalo. Zmanjšal celo ogrevanje za dve stopinji. Pranje le preko vikenda, nakupujem pametno špecerijo, obleko črtal in še bi lahko našteval. Zaenkrat gre. Gre. In verjamem, da bo šlo. Celo uživam v tem. Ja. Ker je zanimivo. Ker se to sklada z mojimi načeli. Ker ne želim kar odnehati. Ker bom s tem velikooooo pridobil. Trenutno sem hvaležen sebi in Bratu. Ker mi je pomagal ali bolje rečeno omogočil, da sem se odločil podati na to pot. Cenim to.

Bom zmagovalec € faktorja!

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Vse to se je dogajalo. Tudi Meni.

Pokvarjen želodec

Incest je igra za vso družino