Na planincah ...

... mi gre na k...

Reklama mislim.

Sem igral 13 let tamburico in 4 leta kitaro in večkrat prepeval z mamo tudi to pesmico. Kul je bilo! Res. Ampak ta reklama, mi pa najeda. Vsi lepi,  narava, Petračeva (ta mi je bila vedno všeč), skratka vsi. In ne moti me to, da so pesmico izkoristili tujci. Ne, ne. Sploh ne. Ampak je tako naivna. Al neki.

Pojdite v hribe in videli boste. Kaj že? Črnega močerada, pajka, divje koze in celo svizce. Majke mi! In to ne tistega, ki zavija čokolado, ker ta je drugačen. Čisto ta pravega. Sramežljivega in hkrati radovednega. Včasih se celo želi postaviti kot gospodovalnega. V dolini sedmerih jezer sva ga videla. In je samo najin.

Ga najdete?


Komentarji

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Vse to se je dogajalo. Tudi Meni.

Pokvarjen želodec

Incest je igra za vso družino