Tihi uničevalec


Ja, to znam. Znam veliko stvari in to je ena izmed njih. Ni se ravno za hvalit, a mi gre vsaj dobro.

Imel sem dve ženi. Obe rad. Še danes, kadar nanese pogovor o njima, govorim ljubeče. Nista niti podobni niti nasprotni, a tako dobri. Druga je bolj razumel kot prva. A to se ne da razumeti. Še sin mi vsake toliko časa reče, da loči, kdaj sem tiho in kdaj sem "uničujoče" tiho. Nimam slabih namenov, le "polnim" se. Tudi mobilni telefon ne moremo nesti s sabo, ko se polni. In tako jaz funkcioniram.

Najbolj zanimivo pa je, da v času moje tišine razmislim o glasbi, izzivih o službi in še čim. Ne znam več stvari hkrati početi. To je moja težava. Eno po eno.

Tišino sem menda doživel doma. Menda zato, ker v danem trenutku tega ne veš. Sami smo odgovorni za to, da na to odreagiramo. Jaz vem, da imam s tem težavo, zato ne želim s tem škodovati nikomur več. Opravičujem se vsem, ki so to doživeli. Res ni nalašč. To je kot bolezen. Ali kot alkoholiziranost. Ni fajn. Vem.

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Vse to se je dogajalo. Tudi Meni.

Pokvarjen želodec

Incest je igra za vso družino