Moja Ljubezen

... so še vedno hribi. 

Danes Grintovec iz Suhadolnika. 7 ur matranja. Sem sicer vedel, da se bom matral. A sem že očitno pozabil, kako zajebana gora je. Zjutraj je bilo -8 in še pihalo, tako da sem vsaj štirikrat skoraj odnehal. Skoraj. Nisem mogel več. Vse dobre izgovore sem imel. Ne čutim prstov na nogah, cepin sem pospravil, ker nisem čutil več rok, pihalo kot pri norcih, nevarno, ker je veliko spihanega snega in spodaj led. Še od Kokrškega sedla do Suhadolnika navzdol sem takooo švical, saj me je bilo pošteno strah zaradi drsenja. Dereze spodaj niso pomagale, ker je bilo brez snega le po poti led. No, dost jamranja. Fajn je! 

Rad imam to. Zanima me le, ali s starostjo postanemo bolj ali manj vztrajni? Ker previden sem bolj. Včasih sem dol dirjal, kot se mi je zazdelo, danes res pazim na vsak korak. Je res, da tudi zaradi bolečin križa, a to je druga zgodba. Vztrajnost pa ne vem. Ali zaradi modrosti (s tem mislim količino izgovorov, ki jih slišimo tekom življenja) odnehamo ali še kar brezglavo tiščimo nekam, kjer je višja stopnja tveganja. Hmm.



Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Vse to se je dogajalo. Tudi Meni.

Incest je igra za vso družino

Pokvarjen želodec