... najboljše!

Kaj je najboljše, kar imamo? To, kar zjutraj vidimo v špeglu!

Vic? Če bi bil vic, bi bil smeš'n?

21 dni. Ne britja brade. Pravzaprav britja okoli brade. Odzivi? "Kako vam paše." "Kako vas postara." "Je to primerno za direktorja?" "Kako strogi ste." in predvsem: "Ati, pikaš!"

Po 21 dneh sem (sva) pustila brke. Ustrašla sva se oba. Sine in jaz. Zdaj razumem policaje. Kako zdržijo s pazduho pod nosom, ne razumem. Razumem, da se za srbečo zadevo skrivajo. Ker si vedno za njo. Kamorkoli se obrneš, so kocine pred tabo. Pod nosom.

Še danes, ko sem končno "čist", si brke, brado še kar popravljam.

Vedno me je zanimalo, kakšen je občutek, manj kako izgledam. Občutek je ... nikakav! Izgled? Nikakav.

To ne pomeni, da spet ne bom enkrat poskusil. Ali dvakrat.

Vse najboljše!

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Vse to se je dogajalo. Tudi Meni.

Pokvarjen želodec

Incest je igra za vso družino