Dober glas seže ...

... v deveto vas, a ne? Slab pa še dlje!

Rad preletim trače. In potem mi ni jasno, zakaj ljudi zanima kaj se dogaja "doma". Pa zakaj prodajam motor. Še manj jim je jasno zakaj oba motorja. House sell?! Še otroka sprašujeta, zakaj sem fotografiral njuno sobo. In v smehu vprašata, če jo bom prodal. Ha! Pa še res je. Samo vesta še ne.

Ok. Šalo na stran. Ja, prodajamo takorekoč vse. Stanovanje, motorja, avto pa je že prodan prejšnji teden. Tak sem. Rad prodajam. In me je malce zaneslo. Ne prodajam samo v službi, ker mi to ni dovolj, ampak še doma. In sta morala mulca iz sobe, ker je ati prodajal. Bolj zanimivo je, zakaj prodajava. Saj res. Zakaj? Ja, verjetno ne zato, ker je tako fajn, da se bojiva zasvojitve! Ta mali je dobro ugotovil, da zato, da dobiva denar. Evo! To je to.

Dobro, to je doma. Kaj pa ostali, "zunanji" svet? Kar naenkrat se oglašajo ljudje, ki jih konec koncev niti približno ni brigalo in ki so celo trosili laži naokoli. In sprašujejo, kaj dogaja. Pa mi postaja počasi jasno. Saj to je tako, kot trači. Ljudi nas spremembe zanimajo. Nismo radi del njih, a nas toliko bolj zanimajo reakcije drugih. Načeloma ljudje ne maramo sprememb razen kot dojenčke in betežne starčke. Da nam zamenjajo plenice. Sicer smo raje na varni strani.

Zakaj pa jaz to počnem? Ker sem vse v življenju sam zaslužil. Starša mi nista veliko pomagala, ker tako nista imela. In vem, da se da in da potem bolj cenim. Takšen sem. In ne maram, da me materialne stvari vežejo. Skupnega otroka pa tako nimava. Stanovanje še vedno lahko kupim. Motor ali dva tudi. Egoist? Ja. Priznam. Ampak, saj plačujem davke. In nikomur, razen banki, nisem dolžan.

Ampak novice se res hitreje širijo, če so slabo začinjene. Pomaga.

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Vse to se je dogajalo. Tudi Meni.

Pokvarjen želodec

Incest je igra za vso družino