Never let me down



No, o tem sem pisal na blogu. Tem koncertu. Tu sem bil. Noro. Kako so dobri! A, nočem več pisati o tem. Nak. O ljubezni, spoštovanju, ignoriranju ali lahko tudi angleško "never let me down again".

Ne glede na težave, ki se v zakonu pojavijo so me vedno zanimali razlogi. In tako sem včeraj naletel na oddajo na radio Slovenija 1 Med štirimi stenami o ljubezni (Med štirimi stenami). Kaj je zaljubljenost, kaj ljubezen in ostale definicije, ki sem jih do svojih štiridesed že res nekajkrat slišal. A, nikoli dovolj. Kar mi je bilo zanimivo je izjava, da je ljubezen po fazi zaljubljenosti pravzaprav spoštovanje. Torej je spoštovanje tisto, kar povezuje partnerja. Pa pustimo strast. Seveda je strast potrebna. A zavestno stanje je spoštovanje. (Če me moja sliši, mi bo dala eno okoli ušes, ker sem to dejal že deset let nazaj in ji še zdaj isto govorim). Zanimivo je bilo tudi to, da spoštujemo lahko le tako, da partnerja spoznavamo. Če ga ne poznamo, ga ne moremo spoštovati. Se strinjam. Če me boli briga zakaj kakšna reakcija, verjetno res ne morem spoštovati niti reakcije. Prav fajn.

A, govorili so tudi o varanju. In jaz hudičevo varam. Ne glede na to, da tudi ona. A, kje je meja? Kdaj varamo? Zelo dobro je v prispevku gospa povedala, da je varanje že, če več povemo ali zaupamo prijateljici ali prijatelju kot partnerju. Hm. Ja, saj se strinjam, samo ... to je tako ... hecno. Se pa res lahko strinjam. Če ostali vedo več kot partner, pomeni da smo jim zaupali več informacij. Zanimivo.

Kaj pa ignoriranje? No, o tem ni bilo govora v oddaji. Sem pa ga doživel. Pravzaprav sem jaz ignoriral. Ahhh. In to ne prvič. Vsaj tako sem slišal. Kdaj pa pričnemo ignorirati? Ko si ne vzamemo čas, ko drug pričakuje? Pričakuje ali izrazi pričakovanje? Očitno moramo vedeti brez besed. To mi ne gre od rok. Ali od  ne vem česa. Torej. Poleg tega, da mi ne stoji, še ignoriram. Za prvo težavo sem celo že naročen. Za drugo moram razmisliti kaj sem naredil, da je prišlo do takšnega razumevanja. Po eni strani ne smem polagati preveč pozornosti in razdajati sebe, po drugi pa že kar ignoriram. A, bo šlo. Obljubil sem, da ne bom težil. In tako bodi!

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Vse to se je dogajalo. Tudi Meni.

Pokvarjen želodec

Incest je igra za vso družino