Strast II

Če ima film Žaga več delov, ne vidim razloga, da ne bi imel tud kakšen moj prispevek. Žaga jih ima celo sedem. In vsi ljubitelji čakamo osmega. Dasiravno so napisali, da ne bo več.
Je star 11 let. Sin namreč. In je bolj sramežljiv. Po atiju. A vendarle, določene zadeve mu znam "podtakniti". Odkar igra violončelo, ga vsi nastopi pripravljajo na javne nastope tudi v šoli. Pomaga. In hudiček mali ima posluh. Več njih. Tako vsaj pravijo, ker jaz sem bil prepričan, da obstaja le digitalno. Nič ali ena. Torej ali ga ima ali pa nima. In ko sem izvedel, da je posluh lahko glede ritmike, tonacije ... in ne vem česa še, sem bil presenečen. Ampak še vedno je rad v "comfort zone". Nič novega. Ker počepne, kot pipika (pipika=kura).

Ampak, ko sem mu tri tedne zapored razlagal, kako ati poje karaoke (sicer ne, zakaj jih poje) me je zanimalo, ali bi tudi on poskusil. In sem moral prestati celo snemanje. Ja! Little respect sem moral odpeti, seveda karaoke verzijo, pa Lemon tree in mi je vnaprej napovedal, da bo pokazal posnetek vsem sošolcem in mamici. Ampak vse za dosego cilja, a ne? In mine manj kot par dni. No ja, tri natančno. Ga vprašam zvečer, če bova poskusila skupaj. In lej ga zlomka, je za stvar! "Bom mikrofon ful zaprl" mu rečem. Čeprav mikrofona sploh nimava. Le TV daljinec, ki nadomesti potrebo po držanju odrešilne biljke za fušanje. Roko na srce, daljinec ima on, ati pa pločevinko Laškega. Gold. Začneva z Little respect. Sledi Lemon tree. Vse v vsaj dveh ali treh verzijah in s ponavljanjem. A ne zato, ker bi fušala temveč zaradi užitka. "To pa je ful dob'r!" reče. Noro uživava, ko se pridruži še hčera. Sicer ne sodeluje še s "polnim" sodelovanjem ampak vidim po ustnicah, da si želi. Seveda se preizkusiva še v Shattered dreams, Abba-i, Sattelite od Lene Meyer in celo Lady gaga. Ga Ga Uh La La La Ga Ga. Matrr je težko! A, tako uživamo, da je za crknt. Nato pa pride in nas napodi spat! Konec. Hja, tako je.

Danes je bivša žena dejala, da je sine opisal izkušnjo. In da je takoooo vesela. In vprašala, kdaj naju bo slišala. Hmm. Ko ne ve, da sem pričel in pel za nekoga drugega :)

To je strast! Strast II! Čedalje bolje. Kot Žaga. Vse je povezano.

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Vse to se je dogajalo. Tudi Meni.

Pokvarjen želodec

Incest je igra za vso družino