Teta Hermina

Pa smo ga imeli. Svetega Valentina. Sam sicer tega praznika nisem nikoli praznoval, a nimam nič proti njemu. Saj je čisto fajn, da imamo praznik zaljubljencev. Rajši bi sicer videl, da bi pri nas temu posvetili Gregorijevo, ko se ptički ženijo, a imamo vsaj dva dneva za zaljubljene.

Je pa tako, da dobiš, kar daješ. In glede na to, da bolj malo dam, ali celo nič, sem dobil le eno pozornost. No ja, če sem čisto iskren, sta bili dve, a druga je bila pomota oziroma zgolj slučaj. Vsaj tako je dejala. Pozornost, ki pa sem jo dobil pa je bila od tete Hermine. To je teta, ki jo vidim na pet let. Je že res, da sem jo nazadnje pol leta nazaj, a bog si ga vedi, kako sem prišel na njeno mailing listo. In glede na to, da nisem bil edini prejemnik ampak le eden od skrite kopije, si niti te pozornosti ne morem šteti kot iskrene. In tako sem tudi vzel. Power Point o sreči in ljubezni. Kot navadno sem zavrtel le slide ali dva in zadevo zbrisal. Hecno.

Kako to, da se ljudje spomnijo na "bližnje" ob takšnih priložnostih? Npr. novo leto. Ok, letos sem tudi hvala bogu prejel le en ali morda dva SMSa. Prejšnja leta pa kar več deset! Si ne zaslužim več? Ali pomaga, če ne odgovoriš? Pa smo pri ignoranci. Kakorkoli, teta Hermina je bolj aktivna odkar sta starša narazen in je vrlo pametna in se vtika v vse stvari. Stvari. Kako bosta delila, zakaj kaj ne smeta in oh in sploh. Midva z ženo teh težav nimava. Nisva materialista. In potem gledam med tekom, kako so pred novimi hišami, stanovanji parkirane makine, ki so vredne toliko kot najino stanovanje. Odkod? Sem res tak šalabajzer? In nimam slabe plače. In ne trošim ne vem kako. Je pa res, da sva stanovanje kupila brez sodelovanja staršev. Sama. In končno sva se zedinila glede prodajne cene. Ja, ga že prodajava. Sicer mi je pri srcu, a imovina me ne bo ovirala na moji poti.

Teta Hermina! Hvala! Tudi tebi želim polno ljubezni in sreče!

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Vse to se je dogajalo. Tudi Meni.

Pokvarjen želodec

Incest je igra za vso družino